fbpx

FAQs

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κάντε μας μια ερώτηση ή δείτε παρακάτω απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

Δημοφιλείς Ερωτήσεις

Ερωτήσεις για παραγγελίες

Γιατί ζητάτε τον αριθμό κινητού μου κατά την εγγραφή στο site;
Το dimitools.gr είναι ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, ως εκ τούτου ζητάμε τον αριθμό κινητού σας, αρχικά για να επιβεβαιώσουμε ότι είστε άνθρωπος και εν συνεχεία για να μην υπάρχει λάθος κινητό στα στοιχεία επικοινωνίας που εκδίδουμε αυτόματα στο δελτίο αποστολής της κούριερ.
Με ποια εταιρία γίνεται η αποστολή της παραγγελίας;
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται με ιδιόκτητα μέσα ή την Γενική Ταχυδρομική. Αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, θα την επεξεργαστούμε και μόλις είναι προς αποστολή, θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, στον αριθμό κινητού που δηλώσατε ή / και στο μέηλ που δηλώσατε.
Έχουν τα προϊόντα εγγύηση;
Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 1 ή 2 ή 3 έτη, ανάλογα το προϊόν και αναγράφεται στις λεπτομέρειες ή την περιγραφή κάθε προϊόντος.
Δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών (με απόδειξη)
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων κατά το Ν.2251/94, εφόσον το προϊόν είναι στην ίδια αρχική κατάσταση.
Δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών (με τιμολόγιο)

Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω με βάση τις διατάξεις του Ν.2251/94; Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;
Αν η παραγγελία σας, δεν έχει σταλεί, δηλαδή δεν έχετε λάβει στο μέηλ που δηλώσατε ή στον αριθμό κινητού σας, αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, τότε μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και απο το μενού σας, να επιλέξετε "Ακυρώσεις", βρείτε την παραγγελία που θέλετε, πατήστε "Ακύρωση". Σύντομα, θα λάβετε ειδοποίηση αν η αίτηση ακύρωσης εγκρίθηκε ή απορρίφθηκε γιατί είδη έχει σταλεί. Εναλλακτικά καλέστε μας.
Κάντε chat ζωντανά και απευθείας μαζί μας, απλά επιλέγοντας κάτω δεξιά στην σελίδα το μπλε εικονίδιο messenger.
Επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω email ανα πάσα στιγμή! Θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό!
Επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικά για παραγγελίες ή ερωτήσεις.
X